GY.I.K.

Minden hibát meg lehet oldani a helyszínen, egy kiszállással?

Az esetek 90%-ában az otthonában elvégezhető a javítás. Komolyabb volumenű hibáknál viszont szükség lehet több kiszállásra, vagy a laptop/számítógép elszállítására. Minden esetben telefonon előzetesen felmérem a hibát, és tanácsot adok ingyenesen. Telefonos időpont-egyeztetésre van lehetőség kiszállás előtt.

Számíthatok többlet költségre ?

Többlet költség akkor jelentkezhet, ha számítógépben meghibásodott egy eszköz, alkatrész és az cserére szorul, vagy a számítógépen egyszerre több komolyabb probléma lépett fel. Telefonon tájékoztatást tudok adni, az esetlegesen a javítás során felléphető többletköltségekről, a hiba pontosabb ismeretében.

Ha nem sikerül a helyszínen megjavítani a számítógépet, akkor mit kell kifizetni?

Ha a számítógépet a helyszínen nem tudom megjavítani, és/vagy pótalkatrészre van szükség, akkor csak a kiszállási díjat kell kifizetni, és ajánlatot teszek egy későbbi időpontra, összegre a javításra/szerelésre.

Operációs rendszer telepítésénél veszhetnek el adataim?

Nem! Merevlemezről nem törlök semmilyen adatot, a telepítés előtt biztonsági mentést végzek, helyreállítom az adatokat, feltelepítem a szükséges drivereket, programokat, és újra használható a számítógép. Megközelítőleg 2-3 óra biztonsági mentéssel, visszaállítással.
Tehát csak abban az esetben veszhetnek el adatok, ha biztonsági mentés előtt a merevlemez meghibásodik.